top of page

5 אביזרים למסיבת חתונה מאלי אקספרס שאת חייבת !

אספנו בשבילך את חמשת האביזרים המיוחדים והמגניבים מאלי אקספרס שישדרגו כל מסיבת חתונה. { התחשבנו גם בכיס, אחרי הכול הוצאנו הכול על ה-DJ}

 

אונו – נרתיק מתנות למסיבת חתונה, ידוע שהדבר הכיף ביותר כשמגיעים למסיבה ולקבל מתנה! הרי מי לא אוהב לקבל מתנות, במיוחד כשהמתנה עלתה לו צ'ק של מינימום 400 שקל {לא כולל דלק וסיגריות}.

שקית מתנות למסיבת חתונה מאלי אקספרס מפשתן ותחרה

דוס: אביזרים מגניבים לתמונות (סלפי בהכרח!) מי מאתנו לא אוהב להצטלם? אנשים רק צריכים סיבה להצטלם במשך היום יום ובוודאי שבמסיבת חתונה! ריכזנו עוברך את מיטב אביזרי התמונות לסלפי (לא רק) שיגרמו לחוגגים אצלך להצטלם ללא הפסקה!

טרס: אין אין אין חגיגה (נכון...בלי חברים שיכורים שאוכלים עוגה) אז אחרי שעשית דיאטת כאסח במשך שלושה חודשים בשביל להזדחל לתוך שמלת התכלת שקנית למסיבה, עכשיו הגיע הזמן ליהנות מהעוגה! ואיך אפשר בלי קצת קישוטים? אז הנה מספר קישוטים שיהפכו כל עוגת חתונה לעוגת השנה!

פור: אז אחרי ההופעה על השטיח אדום בקבלת הפנים לחתונה, את רוצה לרקוד. ובינינו למה לרקוד על עקבים? הרי מי יודע מתי הדוד מאמריקה יחליט דווקא היום לבדוק את עמידות העקב שלך בעזרת מגף הבוקרים שלו!? מה יותר מתחשב מצידך מאשר לדאוג לא רק לעצמך אלא גם לשאר בנות המסיבה (אחרי הכל) ולהביא כפכפים.

חמסה חמסה חמסה: ואחרי כל זה הנה משהוא גם לבעל הטרי, שטויות של שגברים: הרי כל גבר חולם להיות עשיר (ושלא יספרו .לכם אחרת) אז הנה מפיות עם דוגמא של דולר משו שיעזור לו לקצת לתחושה. רק תדאגי לספר לו לפני שלא יקום באותה הרגשה ויחליט לקנות פרארי.

מפיות עם דוגמא של דולר
bottom of page